بازار اجاره سوله
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازار اجاره سوله
نوشته شده در شنبه 3 آبان 1399
بازدید : 430
نویسنده : کاربر

سایر ساختمانهای صنعتی دارای امکانات ذخیره سازی - در حالی که برخی دیگر از بخشهای املاک و مستغلات مثل اجاره سوله برای تأمین تقاضا تلاش کرده اند ، رشد سالم داشته اند. از سال 2012 ، رشد اجاره بهای سالانه (YOY) مثبت بوده و نرخ در دسترس بودن همچنان رو به کاهش است. 1 از 2014 تا 2018 ، بازار املاک و مستغلات صنعتی جذب خالص نزدیک به 1.4 میلیارد فوت مربع را تجربه کرده است. 2 قوی رشد را می توان در شاخص REITs صنعتی Nareit در بورس اوراق بهادار فایننشال تایمز (FTSE) مشاهده کرد که دارای بازده کل سالانه 16.2 درصد در پنج سال تا 15 آوریل 2019 است. 3 در مقایسه با این ، شاخص های FTSE Nareit برای All Equity REITs ، Office REITs و REITs خرده فروشی در همین مدت به ترتیب 9.9 ، 7 و 4.6 درصد بازده داشتند

عوامل اقتصادی کلان ، نیازهای مستاجر ، تحویل در آخرین مایل و تحول سریع فناوری احتمالاً تقاضا و طراحی فضای انبار را تغییر شکل می دهد.

با این حال ، تغییرات بالقوه در بازار ممکن است حفظ این حرکت را برای پیشرفت با چالش بیشتری روبرو کند. طی چند سال آینده ، عوامل اقتصادی کلان ، نیازهای مستاجر ، تحویل در آخرین مایل و تحول سریع فناوری احتمالاً تقاضا و طراحی فضای انبار را تغییر شکل می دهد. برای درک بهتر چگونگی تأثیر عوامل مختلف اقتصاد کلان بر بخش املاک و مستغلات صنعتی ، ما مدل پیش بینی تقاضای املاک و مستغلات صنعتی را ایجاد کردیم. مدل Deloitte Center for Financial Services با همکاری تیم اقتصاد ایالات متحده Deloitte ساخته شده است ، تقاضای آینده برای املاک و مستغلات صنعتی را تخمین می زند (برای جزئیات بیشتر به بخش "روش مطالعه" مراجعه کنید). در اینجا پیش بینی های کلیدی بر اساس مدل آورده شده است:

تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی تا سال 2023 با افزایش 850 میلیون فوت مربع ، به 14.8 میلیارد فوت مربع افزایش خواهد یافت.
رشد دو رقمی در فروش تجارت الکترونیکی تقاضا برای خرید املاک و مستغلات صنعتی را برانگیخته است.
افزایش نرخ در دسترس بودن و هزینه بالاتر سرمایه باعث کاهش تقاضا خواهد شد ، زیرا انتظار می رود رشد اقتصادی ایالات متحده در سال 2020 کند شود.
در این گزارش ، ما عمیق تر به آنچه می تواند تقاضا در بازار املاک و مستغلات صنعتی را طی چند سال آینده ایجاد کند ، خواهیم پرداخت. ما همچنین توصیه هایی را برای چگونگی سازگاری مالکان با سرعت بالقوه کندتر رشد ارائه خواهیم داد.

انتظار می رود فروش تجارت الکترونیکی تقاضای انبار را افزایش دهد
از لحاظ تاریخی ، بخشهای تولید و خرده فروشی تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی را ایجاد کرده اند. با این حال اخیراً ، شرکتهای تجارت الکترونیکی که رشد فروش دو رقمی را تجربه می کنند ، فضای بیشتری را برای انبارهای بیشتر برای انجام تحویل آنلاین مشتری در نظر می گیرند. داده های اداره سرشماری ایالات متحده نشان می دهد از سال 2012 تا 2017 ، فروش تجارت الکترونیکی سالانه 14.4 درصد رشد داشته است ، در حالی که این میزان در سال های 2007–2012 از 11 درصد افزایش داشته است. فضای صنعتی منعکس کننده این روند است ، زیرا رشد تقاضا از 0.7 درصد سالانه در یک دوره پنج ساله از 2007 تا 2012 ، به 1.1 درصد سالانه از 2012 تا 2017 رسیده است.

از قضا فروش تنها دلیل نیاز شرکتهای تجارت الکترونیکی به فضای بیشتر نیست. بازده محصول نیز قفسه های پر را می دهد. مشتریان سه برابر بیشتر در مقایسه با کالاهایی که از یک فروشگاه خرده فروشی خریداری کرده اند ، محصولات خود را به صورت آنلاین پس می گیرند. 7 و شرکت های تجارت الکترونیکی به 20 درصد فضای بیشتر برای مدیریت تدارکات معکوس در مقایسه با فروش عادی نیاز دارند .8 علاوه بر این ، با تجارت الکترونیکی انتظار می رود فروش سالانه 15 درصد رشد کند و تا سال 2023 به 14.8 درصد از فروش خرده فروشی برسد ، تعداد بازده محصول نیز افزایش خواهد یافت که فضای صنعتی بیشتری را می طلبد.

انتظار می رود که همراه با تجارت الکترونیکی ، افزایش موجودی تجاری واقعی و افزایش قیمت بنزین به افزایش تقاضای انبار نیز کمک کند. پیش بینی می شود موجودی های تجاری واقعی بین سال های 2018 و 2023 سالانه 1.3 درصد افزایش یابد که دلیل آن افزایش مستمر هزینه های مصرف کننده و افزایش اعتماد به نفس در تجارت است که فضای بیشتری برای انبار نیاز دارد. انتظار می رود قیمت گاز به طور متوسط ​​2.89 دلار آمریکا در هر گالن از 2019 تا 2023 در مقابل 2.77 دلار آمریکا در هر گالن در دوره 5 ساله قبلی باشد ، 9 مستأجر را وادار می کند فضای انبار بیشتری را در مکان های نزدیک به مصرف کننده جستجو کنند تا هزینه حمل و نقل کاهش یابد.

بر اساس این روند ، از 2019 تا 2023 ، مدل ما تقاضا برای 850 میلیون فوت مربع املاک و مستغلات صنعتی در ایالات متحده را تخمین می زند - یا از نظر عملی ، تقریباً فضای املاک و مستغلات صنعتی موجود در آتلانتا و نمک 10. دریاچه سیتی

از 2019 تا 2023 انتظار داریم 850 میلیون فوت مربع املاک و مستغلات صنعتی در ایالات متحده با هدایت تجارت الکترونیکی تقاضا کنیم.
افزایش موجودی انبارها و رشد نمایی نسبت تجارت الکترونیکی به خرده فروشی

مدل ما نشان دهنده رشد کندتر تقاضای افزایشی است
با وجود افزایش تقاضای انبار ، رشد کندتری پیش بینی می شود. در پنج سال آینده ، نرخ رشد تقاضای سالانه احتمالاً به کمی زیر 0.9 درصد کاهش می یابد - تقریباً نیمی از سطح 2018. این امر احتمالاً به دلیل در دسترس بودن فضای موجود در بازار و هزینه بیشتر سرمایه است.

با در دسترس بودن فضای بیشتر ، میزان در دسترس بودن ممکن است افزایش یابد
مدل ما کاهش رشد تقاضا را نشان می دهد ، زیرا نرخ دسترسی به احتمال زیاد از 7.0 درصد در سال 2018 به 10.3 درصد تا سال 2023 افزایش می یابد .11 این بیشتر به این دلیل است که فضای صنعتی جدید احتمالاً در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال ، از 2019 تا 2020 پیش بینی می شود 510 میلیون فوت مربع فضای جدید املاک و مستغلات صنعتی وارد بازار شود و از 421 میلیون فوت مربع تقاضای اضافی پیش بینی شده پیشی بگیرد. 12

به غیر از تحولات جدیدی که به بازار وارد می شود ، بسیاری از استارت آپ های انبارداری درخواستی ، مانند Flexe و Flowspace ، فضاهای مستغلات صنعتی کم مصرف را جمع می کنند تا نیازهای انبارداری فصلی را برآورده کنند.

 




:: برچسب‌ها: اجاره سوله در تهران،خرید سوله، ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hamed در تاریخ : 1399/8/7/3 - - گفته است :
سلام
مطالب مفیدوخواندنی می نویسید احسنت بر شما https://plink.ir/vhFt0



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: